

- Contract Servicii
- Oferta generala de servicii
- Legislatie -> decizia 1201-2011 ISP
- Procedura privind masurarea parametrilor de calitate administrativi
- Procedura de solutionare a reclamatiilor utilizatorilor finali
- Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate
- Parametrii de calitate administrativi pentru serviciile furnizate
- Parametrii de calitate administrativi pentru serviciile furnizate pentru M&M Connections

Managementul Achizitiilor
  Modulul ofera capabilitati de asistare si standardizare a procesului de aprovizionare, urmind etapele:
- Gestionarea necesarului de achizitii
- Gestionarea comenzilor de achizitii
- Gestionarea fluxului de aprobare ierarhica documentelor de achizitii
- Gestionarea receptiilor
- Gestionarea retururilor
- Metode preconfigurate de validare a facturilor vederea aprobarii si efectuii plailor
- Transferul informatiilor cre modulul de contabilitate furnizori
  Modulul de achizitii preuncu cel de contabilitate
furnizori gestioneaza i distribuie informatii despre
furnizori, facturari si plati.
  Se pot inregistra si procesa atat intrarile de bunuri
materiale cat si celelalte cheltuieli efectuate in cadrul
activitatilor de aprovizionare. Operatiile efectuate asupra
oricarui document sunt pastrate intr-un istoric al acestuia.
sistem se pot inregistra comenzile de aprovizionare si
urmarirea circuitului acestora.
  Aplicatia permite registrarea automata a comenzilor pentru
trimitere momentul aprobarii.
  Se efectueaza trimiterea comenzilor prin fax direct din
aplicatie
  Se permite efectuarea operatiunilor de facturare si
plata.
  Modulul este intr-o continua legatura cu celelalte module
implicate, preia informatiile despre furnizori, despre
procesul de facturare si plata. De asemenea, informatiile
din acest modul vor fi transferate catre celelalte module
(Contabilitate generala, Contabilitatea platilor, Gestiunea
stocurilor, Desfacere, Productie, Managementul Calitatii).